Jak ważny jest dla biznesu profesjonalny helpdesk?

Obecnie każda firma korzysta z komputerów lub innej technologii, która ułatwia pracę a przy okazji pozwala na przechowywanie danych, tak aby nie zagracały biuro. W tym momencie niemal każda firma wykorzystuje mniej lub bardziej rozbudowaną infrastrukturę IT. Mimo, że sprzęt zazwyczaj długo współpracuje z nami trzeb wziąć pod uwagę fakt, …

Audyt IT

Co roku coraz bardziej istotnym faktem jest to, że technologia współgra ze światem biznesu. Komputery i oprogramowania dbają o jakość naszej pracy i przede wszystkim ją ułatwiają. W tym momencie każdy biznes, który wchodzi na rynek lub chce na nim zostać wie jak istotne jest nie tylko budynek i pracownicy, …

Motywacja pracowników, a cele firmy – dlaczego powinno im być po drodze?

Jak brzmi cel Twojej firmy? Niektórzy wyrecytują go z pamięci. Inni codziennie spoglądają na cel spisany na tablicy. Zatem jesteś gdzieś na początku drogi. Wprawdzie określiłeś cel, do którego zmierzasz, ale nie bardzo wiesz, jak go osiągnąć. Odpowiedź masz pod ręką. Zacznij motywować pracowników. Zamień „ja” na „my” Każdy zatrudniony …

SEO i SEM – bliźniaki czy dwa różne działy?

Nie ma Cię w sieci, to nie istniejesz. Doba pandemii spowodowała, że prawda ta dociera do właścicieli firm w przyspieszonym tempie. Właśnie dlatego oczy przedsiębiorców zwracają się w stronę narzędzi związanych z marketingiem internetowym. Stąd wyrazy SEO i SEM coraz częściej pojawiają się w dyskusjach biznesowych. Czy zbliżone nazewnictwo to …

Audyt informatyczny: Kiedy i jak przeprowadzić audyt bezpieczeństwa informatycznego IT ?

Bezpieczeństwo sieci jest bardzo istotne nie tylko regularny audyt cyberbezpieczeństwa, ale też właściwe zabezpieczenie sieci w codziennej pracy. Dbanie o bezpieczeństwo jest zupełnie inne w wirtualnym świecie. Zagrożenia dla systemów informatycznych są jak koń trojański, każdy je widzie, ale nie zawsze potrafimy je zidentyfikować. W tym czasie kiedy nie wiadomo …

Administracja serwerami

To opieka  administracyjna która wymaga wiedzy, to opieka nad infrastrukturą serwerową i powierzania zadania związane z obsługą i zarządzaniem serwerami klienta, która znajduje się w dowolnej lokalizacji. Ze względu że jest potrzebna stała opieka czasami bardziej opłaca się zatrudniać firmę zewnętrzną, która posiada odpowiednią wiedzę i kwalifikacje by móc zapewnić firmie …

Jakie korzyści niesie za sobą stała umowa serwisowa na obsługę informatyczną w firmie?

Obsługa informatyczna firm  Kompleksowa informatyczna Firm polega na tym że klient czyli firma zewnętrzna w każdej chwili może zadzwonić do firmy IT która jest do ich dyspozycji aby zgłosić usterkę, problem lub potrzebę modyfikacji sprzętu. Obsługa informatyczna firm to szeroki zakres działań od doradztwa aż po projektowaniu, konfiguracji i monitorowaniu …

Dlaczego warto mieć opieką IT firmy zewnętrznej w małej i średniej firmie?

Usługi IT są w tym momencie są najbardziej obiecującym aspektem na rynku. Prowadzenie firmy w tym momencie po części polega na technologiach informacyjnych. Taka opieka oferuje profesjonalnie wsparcie działalności wedle jego potrzeb. Największym argumentem który przekonuje aby współpracować z zewnętrzną firmą  IT jest redukcja kosztów, ponieważ rekrutacja i utrzymanie pracownika …

NA CZYM POLEGA HELPDESK IT

To usługa gdzie specjaliści dzielą się swoją wiedzą, oraz pomagają rozwiązać wszelkie problemy. Konsultanci muszą być odpowiedzialni i posiadać szeroką wiedzę teoretyczną, jak i praktyczną. Pracownik helpdesku odbierakomunikat,  zdiagnozuje i rozwiązuje zgłaszane problemy. To nie wszystko, ponieważ może udzieli również odpowiedzi na nurtujące pytania w kwestiach, które  państwa interesują. Dzięki temu zyskuje się wsparcie …