Obsługa informatyczna firm 

Kompleksowa informatyczna Firm polega na tym że klient czyli firma zewnętrzna w każdej chwili może zadzwonić do firmy IT która jest do ich dyspozycji aby zgłosić usterkę, problem lub potrzebę modyfikacji sprzętu.

Obsługa informatyczna firm to szeroki zakres działań od doradztwa aż po projektowaniu, konfiguracji i monitorowaniu infrastruktury IT – to skupienie się na ulepszenie działania 

Firmy by ta mogła przynosić jak największe dochody. 

Obszary działalności w ramach wsparcia IT:

  • Doradztwo informatyczne dla pracowników firmy 
  • Rozwiązywanie bieżących problemów 
  • Zapewnienie bezpieczeństwa danych firmy 
  • Administracja siecią komputerową
  • Przydzielanie i odbieranie uprawnień do zbiorów danych
  • Analiza potrzeb w zakresie infrastruktury informatycznej, oprogramowania i sprzętu 
  • Nadzór nad hasłami do systemów
  • Nadzór nad prawidłową praca sieci informatycznej  
  • Serwis, rozwiązywanie problemów związanych z programami oraz wsparcie merytoryczne i techniczne  
  • Wsparcie w przypadku wystąpienia awarii

Zalety stałej umowy serwisowej: 

  • Regularna i stała opieka IT – dzięki okresowym testom i kontrolom zapobiega ona problemom ze sprzętem/oprogramowaniem co więcej podwyższa efektywność jego pracy.
  • Prowadzenie historii serwisu – przede wszystkim ułatwia określenie przyczyny problemów ze sprzętem i minimalizuje czas potrzebny na przywrócenie mu pełnej sprawności.
  • Szybki czas reakcji, gwarancja dyspozycyjności 
  • Kontrola sieci 
  • Wymiana komponentów

Koszty umowy serwisowej są zależne od indywidualnych potrzeb klienta:

  • Ilość wizyt w miesiącu – zależne od potrzeb 
  • Ilość komputerów/sprzętu /serwerów po opiekę 
  • Administracja serwerami – złożoność infrastruktury serwerowej i system operacyjnych 
  • Administracja sieci komputerowej