Czy korzystasz z numerów alarmowych?
Wybierz numer alarmowy. Nie chodzi o popularne 112. Tym razem nie uruchomisz głośnej syreny, a w błyskawicznym tempie ugasisz pożar w firmie. Po drugiej stronie słuchawki usłyszysz głos specjalisty z branży IT. Pomoże Ci rozwiązać problem informatyczny, który prawdopodobnie spowolnił Twoją pracę. Dzisiaj o numerach alarmowych na wsparcie informatyczne.
Biurko pomocy biznesowej
Rozpoczynasz kolejny dzień w pracy. Wciskasz przycisk zasilania komputera. Z rutyny wyrywa Cię błąd, którzy ukazał się na monitorze. Już wiesz, że ten dzień szybko się nie skończy. Próbujesz rozwiązać problem na własną rękę, ale znane Tobie „zaklęcia magiczne” nie usuwają awarii. Minęła godzina, a nie wykonałeś ani jednej czynności związanej z codziennymi obowiązkami. Właśnie wtedy decydujesz się wybrać numer do wsparcia informatycznego. Dzwonisz do HELPDESK IT. Za tym „biurkiem pomocy” zasiada specjalista z branży komputerowej, który niesie pomoc właśnie w takich przypadkach.
Nie czekaj, wykręcaj
Wykręcając numer alarmowy, oczekujesz natychmiastowej i konkretnej pomocy. Właśnie taką otrzymasz, gdy połączysz się z numerem wsparcia informatycznego. Stąd skojarzenie z numerem alarmowym. Pracownik po drugiej stronie słuchawki wysłucha, z jakim problemem dzwonisz. Następnie zada kilka pytań pomocniczych, by postawić trafną diagnozę. To najkrótsza droga rozwiązania problemu. Konsultacja telefoniczna jest najszybszą formą wsparcia, gdy awaria systemu komputerowego zakłóci funkcjonowanie Twojej firmy. Informatyk zadba o najważniejszy zasób w Twojej firmie: czas. Dlatego, jeżeli zaobserwujesz problem, którego rozwiązanie wykracza poza Twoje kompetencje, nie czekaj. Wykręcaj numer na wsparcie informatyczne Twojej firmy.
Komputer – tu jest moje miejsce
Zastanawiasz się, z jakim problemem warto zadzwonić na HELPDESK IT? Pracownik po drugiej stronie słuchawki posiada wiele umiejętności. Nie tylko przyjmie od Ciebie zgłoszenie, ale dokona wstępnej analizy problemu. Dzięki temu skieruje sprawę do odpowiedniego fachowca. Być może otrzymasz instrukcję, dzięki której rozwiążesz problem samodzielnie. W tym przypadku HELPDESK IT zadziała jak nawigacja. Komputer to miejsce, po którym specjalista po drugiej stronie telefonu porusza się z dużą swobodą. Pracownik wsparcia informatycznego wie, gdzie boli Twój komputer. Wystarczy, że wysłucha objawów, które zgłaszasz. Zazwyczaj w kilka sekund diagnozuje problem. Niekiedy jest w stanie rozwiązać go zdalnie. W przypadku, gdy awaria jest poważniejsza, szybko organizuje niezbędną pomoc.
Wykręcając numer wsparcia informatycznego, otrzymasz odpowiedzi i informacje na tematy, które wzbudzają Twoje wątpliwości. Nasi Klienci najczęściej dzwonią z prośbą o dane dotyczące oprogramowania, zasad funkcjonowania aplikacji czy poszczególnych systemów.
Profilaktyka
Teleporady informatyczne do złudzenia przypominają konsultacje lekarskie. Z tą różnicą, że pacjentem jest firmowy komputer lub nawet cały system informatyczny. Pracownik HELPDESK IT to człowiek z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Jednym telefonem rozwiązuje bieżący problem, ale nie tylko. Jak dobry lekarz, zadba, by awaria nie pojawiła się w przyszłości.
Ponadto pracownik zatroszczy się o bezpieczeństwo sprzętu i połączenia sieciowego w Twojej firmie. Dzięki temu unikniesz problemów związanych z wyciekiem danych wrażliwych i zabezpieczysz najważniejsze informacje przed działaniem wirusów czy hakerów.
Komunikacja
Oprócz umiejętności technicznych, od pracownika wsparcia technicznego oczekuje się dobrej komunikacji z klientem. Ta cecha ułatwia szybkie zdiagnozowanie problemu. Specjaliści z HELPDESK IT wykorzystują różne narzędzia. Klienci komunikują się z nimi za pomocą infolinii telefonicznych, komunikatorów internetowych lub za pośrednictwem specjalnie przygotowanych stron internetowych.
Sprawdź czy numer kontaktowy do wsparcia informatycznego masz w zasięgu ręki. Jeżeli wciąż zastanawiasz się nad wyborem firmy, której warto zaufać, puszczamy do Ciebie wirtualne oko.